דף הבית » מידע מקצועי » תרופות טבעיות לבחילות – כל מה שחשוב לדעת

תרופות טבעיות לבחילות – כל מה שחשוב לדעת

תרופות טבעיות לבחילה

בחילות הן סימפטום הנגרם על ידי סוגים רבים ושונים של מחלות ויכול להיות מופעל על ידי מזון או משקה. זוהי גם תופעת לוואי שכיחה של מגוון תרופות. ניתן לטפל בבחילות באמצעות תרופות טבעיות הזמינות במטבח ובגינה.

כמה תרופות טבעיות לבחילות כוללות ג’ינג’ר, מנטה, שומר, קמומיל, מליסה לימון, תה מנטה וסודה לשתייה. תרופות אלו פועלות להרגעת הבטן ולהפחתת תחושת הבחילה. תרופות שונות פועלות טוב יותר עבור אנשים שונים בהתאם לתסמינים שלהם ולמה שהם מנסים לטפל בהם.

בחילות הן אחד התסמינים הנפוצים ביותר של הריון. זה יכול להיגרם על ידי מספר גורמים כמו בחילות בוקר, הרעלת מזון ובחילות תנועה.אדם צריך להתייעץ עם הרופא שלו לפני שהוא מנסה כל תרופות טבעיות לבחילות.

למה יש לי בחילה?

בחילה היא תחושה של אי נוחות או מחלה בבטן. זה יכול להיגרם על ידי הרבה דברים, כמו לאכול יותר מדי או מהר מדי, שתיית יותר מדי אלכוהול, או לאכול משהו שלא מתאים לבטן שלך.

ישנן מספר סיבות מדוע אתה עלול להרגיש בחילה. השכיחה ביותר היא מחלת נסיעה כתוצאה מנסיעה במכונית, אוטובוס או רכב אחר. סיבות אחרות כוללות הריון, בחילות בוקר ותחושת חרדה או לחץ.

בחילה היא לעתים קרובות סימן למצב בסיסי, כגון זיהום במערכת העיכול. זה יכול להיגרם גם על ידי תרופות מסוימות ומצבים כמו הריון.

בחילות יכולות לנוע בין קלות לחמורות ויכולות להימשך דקות עד שעות.

איך להתגבר מהר על בחילה?

הדרך הטובה ביותר להתגבר על הבחילה היא להימנע מהגורם לבחילות. אם אתה מרגיש בחילה בגלל מזון מסוים, נסה לא לאכול את האוכל הזה יותר. אם אתה מרגיש בחילה בגלל אירוע מסוים, נסה לא ללכת לאירוע הזה יותר.

אם אתה מרגיש בחילה בגלל משהו שלא קשור לאוכל או לאירועים, ייתכן שהגוף שלך אומר לך שמשהו לא בסדר והוא זקוק לתשומת לבך. אתה צריך לדבר עם רופא על מה גורם לבחילות שלך ואיזה טיפולים ניתן לעשות עבורה.

לגוף האדם יש מנגנון הגנה טבעי המגן עלינו מפני מחלות. זה נקרא מערכת החיסון.

מערכת החיסון מורכבת מתאי ואיברים המזהים ומשמידים חומרים מזיקים בגוף. זה גם שומר על איזון בין הסביבה הפנימית של הגוף שלך לבין הסביבה החיצונית.

חלק מהאנשים נוטים יותר לבחילות מאחרים כי יש להם פגיעה במערכת החיסון. זה יכול להיות בגלל גנטיקה, גורמים סביבתיים, או כתוצאה ממחלות אחרות כמו סרטן או HIV/איידס.

אילו צמחי מרפא טובים לבחילות?

עשבי התיבול למטה טובים לבחילות.

– ג’ינג’ר: ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית לבחילות, והוא שימש במשך מאות שנים לטיפול בסימפטומים. זה גם אנטי דלקתי ונוגדי חמצון נהדר.

– קמומיל: תה קמומיל יכול לעזור עם בחילות כמו גם בעיות שינה. זה גם עוזר עם כאבי בטן ושלשולים, שיכולים להיות תופעות לוואי שכיחות של בחילות.

– מנטה: מנטה הוא עשב נוסף ששימש להקלה על בחילות מאז ימי קדם. יש לו גם תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור הן בכאבי בטן והן בשלשולים המלווים לעיתים קרובות את המצב. .

– לימון: לימון הוא כנראה אחד המרכיבים הנפוצים ביותר לסיוע בבחילות, במיוחד בפירות הדר. הוא דל בקפאין, וזה נהדר למי שרגיש לחומרים ממריצים.

– תה ג’ינג’ר: לתה ג’ינג’ר יש הרבה קווי דמיון לשורש הג’ינג’ר מבחינת היתרונות והשימושים שלו, אבל הרבה יותר קל להכנה ולשתות אותו. כל שעליך לעשות הוא לטחון חלקים שווים של שורש ג’ינג’ר ומים לא מסוננים יחד לפני הוספת כפית או שתיים של דבש או סטיב ושתיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן