דף הבית » מידע מקצועי » תרופות טבעיות לאף סתום: המדריך המלא

תרופות טבעיות לאף סתום: המדריך המלא

תרופות טבעיות לאף סתום

אף סתום היא בעיה נפוצה, ויכול להיות די קשה להיפטר ממנה. יש הרבה תרופות טבעיות לאף סתום שאתה יכול לנסות.

אחד הטיפולים הפופולריים ביותר לאף סתום הוא שימוש במי מלח. אתה יכול לערבב כפית אחת של מלח בכוס אחת של מים חמימים ולקחת אותה בלגימות קטנות לאורך היום. אתה יכול גם להשתמש בתערובת זו כחומר שאיפה על ידי הנחתה על הכרית שלך לפני השינה.

תרופה נוספת לאף סתום היא תה ג’ינג’ר. תה ג’ינג’ר מועיל לגופך מכיוון שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדי חמצון המסייעים בדלקת בגופך, שעלולה להיות הסיבה לסתום האף.

כתרופה טבעית, אתה יכול לערבב כמה טיפות של שמן אקליפטוס עם קצת מים ולהשתמש בטישו לשאוף את האדים. אפשר גם להרתיח קצת מים ולהוסיף לזה 2-3 טיפות שמן אקליפטוס. לאחר מכן הנח את הסיר בחדר מאוורר היטב והישען עליו לשאוף את האדים.

תרופה טבעית נוספת לאף סתום היא יצירת קיטור על ידי מקלחת חמה או שימוש במשאף אדים. אתה יכול גם לשתות הרבה נוזלים, כמו מים רותחים או תה, שיעזרו לדלל את הליחה שלך כך שהוא יוכל לזרום בקלות רבה יותר.

איך להיפטר מאף סתום בתוך דקות

ישנן דרכים רבות להיפטר מאף סתום בתוך דקות, אך היעילה ביותר היא להשתמש במכשיר אדים.

מכשיר אדים הוא מכשיר שמוסיף לחות לאוויר. זה יכול לשמש למטרות רבות, אבל אחת מהן היא לעזור לאנשים עם הצטננות לנשום בקלות רבה יותר.

זה עובד על ידי הוספת לחות לאוויר ומקל על ממברנות הריר באף ובגרון לתפקד כראוי. זה יעזור לך לנשום טוב יותר ולנקות את הראש מגודש.

אתה יכול לקנות מכשיר אדים בכל חנות שמוכרת מכשירי חשמל לבית או שאתה יכול לעשות זאת בעצמך.מכשירי אדים “עשה זאת בעצמך” הם דרך מצוינת לחסוך כסף ולחיות בר-קיימא יותר.

ישנן דרכים רבות ושונות ליצור מכשיר אדים משלך. אחד הפופולריים ביותר הוא שימוש בסיר ישן עם מים על הכיריים.

טיפול באף סתום בלילה

אף סתום היא בעיה שכיחה שיכולה לנבוע מהצטננות, אלרגיות או מסיבות אחרות. הטיפול הנפוץ ביותר באף סתום הוא שימוש בתרסיסי אף. עם זאת, אסור להשתמש בתרסיסי אף בלילה מכיוון שהם עלולים לגרום להפרעות שינה.

הטיפול באף סתום בלילה יכול להיעשות באמצעות תמיסת מלח. חשוב להשתמש במים מזוקקים או במים רתוחים לתמיסה. לאחר מכן, האדם צריך להטות את ראשו לאחור ולשפוך את התמיסה לתוך נחיר אחד, זה יעזור לנקז את הסינוסים ולנקות את מעבר האף.

לאחר מכן, האדם צריך להטות את ראשו לאחור ולשפוך את התמיסה לתוך נחיר אחד, זה יעזור לנקז את הסינוסים ולנקות את מעבר האף.

אף סתום תמידי, אבל ללא קור

יש אנשים שיש להם אף סתום תמידי, אבל הם לא מצוננים. לרוב זה נובע מאלרגיות או בעיות בסינוסים.

אף סתום נגרם מדלקת במעברי האף והסינוסים, שעלולה להיגרם מאלרגיות, זיהום או אפילו סינוסיטיס כרונית.

התסמינים השכיחים ביותר של אף סתום הם קשיי נשימה דרך האף ותחושת מלאות באוזניים. זה יכול להיות מלווה גם בגודש שמוביל לטפטוף לאחר האף.

כמה סיבות נפוצות לכך הן:

– אלרגיות (עונתיות)

– סינוסיטיס (כרונית)

– פוליפים באף (גידולים שפירים הגורמים לחסימת מעברי האף)

– מחיצה סטיה (מצב שבו הסחוס המחלק את הנחיריים נעקר)

עם אלרגיות, האף נהיה סתום ולאדם עלולים להיות מגרדים בעיניים, כאב גרון והתעטשות. אלרגיות נגרמות מתגובה של מערכת החיסון לאלרגן מסוים. אלרגנים נפוצים כוללים אבקה, קרדית אבק, קשקשים של בעלי חיים, נבגי עובש ושיער חיות מחמד.

אלרגיות יכולות להיות עונתיות או לא עונתיות. ישנם גם סוגים שונים של אלרגיות כמו אלרגיה למזון (למשל, אלרגיה לבוטנים), אלרגיה לתרופות (למשל, אלרגיה לפניצילין), אלרגיה ללטקס ועוד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן