דף הבית » מידע מקצועי » התרופות הטבעיות היעילות ביותר ליתר לחץ דם

התרופות הטבעיות היעילות ביותר ליתר לחץ דם

תרופות טבעיות ללחץ דם גבוה

לחץ הדם מווסת על ידי הלב. הוא קובע כמה דם זורם לגוף וכמה נשלח למוח. הלב שואב דם במשך כ-12 שעות בכל יום. במהלך הזמן הזה, הוא שואב הרבה דם והוא לא מקבל מספיק חמצן כדי לעמוד בקצב שלו. תגובת הגוף לזרימת דם עודפת זו היא לחץ מוגבר בעורקים, מה שמגביר את הסיכון להתקף לב או שבץ.

הגורמים העיקריים ליתר לחץ דם ומחלות לב וכלי דם הם אורח חיים, גנטיקה ותזונה. ניתן להפחית אותו על ידי אכילת מזון בריא, פעילות גופנית והפחתת מתח.

“השלב הראשון בטיפול ביתר לחץ דם הוא הפחתת צריכת מלח ושומן רווי. תזונה דלה בנתרן, כמו התזונה הים תיכונית, יכולה לסייע בהורדת לחץ הדם. הפחיתו את צריכת הסוכר והפחמימות המזוקקות והעלו את הכמות של פירות, ירקות, דגנים מלאים, קטניות, אגוזים וזרעים”.

ממה נובע לחץ דם גבוה

המונח ‘יתר לחץ דם’ נמצא בשימוש רבות בתחום הרפואי. הוא משמש לתיאור כל מצב שגורם ליתר לחץ דם. ישנם סוגים שונים של יתר לחץ דם. חלקם נגרמים מגורמים גנטיים, חלקם מעודף משקל וחלקם בשל האופן שבו הגוף מתמודד עם מתח ולחץ דם.

תרופות ללחץ דם גבוה

תרופות ליתר לחץ דם הן קבוצה של תרופות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את הסיכון להתקף לב ושבץ מוחי. הם נלקחים בדרך כלל דרך הפה, אך בחלקם ניתן להשתמש גם דרך פי הטבעת או באמצעות הזרקה. הם זמינים בצורות מינון שונות כגון טבליות, כמוסות, זריקות, מדבקות ותרסיסים.

תסמינים של לחץ דם גבוה

כאשר לחץ הדם גבוה, אתה עלול להרגיש עצבני ולחוץ. אתה עלול גם להרגיש מעט סחרחורת. לא בהכרח קל לזהות את הסימפטומים של לחץ דם גבוה. הם יכולים להיות עדינים וקשים לזיהוי. חשוב שתבדקי את לחץ הדם שלך באופן קבוע על ידי הרופא שלך ותנקוט באמצעי זהירות מסוימים אם יש לך יתר לחץ דם.

תה להורדת לחץ דם

צריכת תה היא הרגל שקיים כבר מאות שנים. זה דבר טוב להיות מסוגל להפסיק לעשן, אבל יש לזה גם כמה סיכונים בריאותיים. מחקר מצא שאנשים ששתו יותר משתי כוסות תה ביום היו בעלי לחץ דם נמוך משמעותית מאלה שלא שתו את המשקה כלל.

1. תה הוא משקה נפוץ בעולם. הוא נמצא בשימוש נרחב להורדת לחץ דם ולשיפור חוש הטעם.

2. הראיות המדעיות להורדת לחץ הדם באמצעות צריכת תה הולכות וגדלות, אך עדיין קיימות אי ודאות לגבי היתרונות שלה על בריאות הלב וכלי הדם.

מאכלים להורדת לחץ דם

בפירות כמו פירות יער, תפוחים ואגסים יש שפע של ויטמין C אשר הוכח כמוריד את לחץ הדם. ויטמין C נחוץ גם לייצור קולגן בתוך הגוף. הוא נמצא גם בפירות הדר, ברוקולי וחמוציות. פירות המכילים ויטמין C כוללים:. תפוחים . פירות יער . כרובית . חמוציות . תאנים (סולטנות) . מוצרי חלב דלי שומן אננס צריכת מוצרי חלב דלי שומן נקשרה לסיכון מופחת להתקף לב ושבץ מוחי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן